Vyökokeeseen 13.12.2015 hyväksytyt

4.12.2015

Lahden Kamppailuareenalla 13.12.2015 järjestettävään Lahden Judoseuran vyökoetilaisuuteen on hyväksytty seuraavat judokat:

Keltaisen vyön kokeeseen:

Janne Marjanen

Anu Lahtela

Julia-Emilia Pakarinen

Dimitri Pakarinen

Oranssin vyön kokeeseen:

Ari Lahtela

Jan Rättö

Vihreän vyön kokeeseen:

Illka Vuorio

Antto Halttu

Eemeli Luostarinen

Sinisen vyön kokeeseen:

Hanna Suontama-Heinonen

Jari Tanttu

Ruskean vyön kokeeseen

Jenni Marjanen

Miska Pyykkö (Miskan vyökoe 5.12.2015)

Vyökokeeseen tullaan puhdas valkoinen judogi päällä. Ota mukaan judopassisi sekä kuitti maksetusta vyökoemaksusta. Vyökoemaksu 28 euroa maksetaan Lahden Judoseuran tilille FI71 5011 0920 0502 97. Keltaisen vyön kokeeseen tulijat eivät maksa vyökoemaksua, vaan vyökoemaksu kuuluu peruskurssin hintaan. Keltaisen vyön kokelaat saavat myös judopassinsa vyökoetilaisuudessa.

Vain keltaisen vyön suorittajille vyö kuuluu vyökokeen hintaan. Keltaisen vyön suorittajat saavat vyökokeen jälkeen siis seuralta keltaisen vyön. Muiden vyökokelaiden kuuluu uusi vyö hankkia itse. Näitä ei valitettavasti seuralla ole myynnissä.

Vyökoetilaisuus alkaa klo 12.00 lämmittelyllä ja 12:30 aloitetaan varsinainen vyökoe. Tatamille saavat tulla vain graduoijat sekä vyökokeeseen osallistuvat henkilöt mahdollisen parinsa kanssa. Muut kiinnostuneet voivat seurava vyökoetta aulasta tai yläkerrasta.

Graduoijina toimivat Pekka Mielonen ja Ilkka Valtasaari sekä heidän apunaan graduoitsijoiksi pätevöitymässä olevat Jorma Pesonen ja Ari Peltonen.