Lahden Judoseuran kevätleiri la 23.4.2016 - su 24.4.2016

1.4.2016

Saamme seuraamme vierailevaksi judo-opettajaksi huhtikuussa 2016 seuran leirille Esa Kakon Sodankylästä. Esa tulee vetämään leiriviikonlopun seuran junioreille ja kuntoilijoille.

Lahden Judoseura järjestää kaikille 7-18 –vuotiaille junioreilleen sekä aikuisille kuntoilijoille ja ryhmien ohjaajille leirin lauantai 23.4.-sunnuntai 24.4.2016.

Paikkana sekä lauantaina että sunnuntaina Lahden Gentain sali Vesijärvenkadulla

Leirin aikana harjoitellaan judoa monipuolisesti, vietetään aikaa yhdessä ja ladataan energiaa vielä loppukevään treenikauteen. Leirille ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet ja seuran tapahtumissa tai treeneissä vierailleet naapuriseurojen judokat peruskurssilaisista alkaen. Valkovöiset ovat siis myös leirille erittäin tervetulleita, mutta muksu- ja perhejudokoille ei tällä leirillä ole järjestettyä ohjausta.

Leirin pääteemana tekniikan osalta on moroteseoinage. Lauantain kuntoilijoiden treeni on kevyt kuntoliikunnan keinoin toteutettava harjoitus, joten kuntoilijat voivat hyvin osallistua molempiin iltapäivän harjoituksiin peräkkäin. Leiriläisiä ohjataan oman tasonsa mukaisesti leirin päävetäjän Esa Kakon johdolla Lahden Judoseuran ohjaajien ja valmentajien avustaessa.

Leirin hinta 20 euroa (sisältäen kaikki harjoitukset lauantaina ja sunnuntain harjoituksen) tai 10 euroa/treeni. Leirimaksu toivotaan maksettavan etukäteen Lahden Judoseuran tilille Etelä-Päijänteen Osuuspankki FI71 5011 0920 0502 97 (viitteeksi Kevätleiri 2016, oma nimi) tai käteisellä tasarahalla leirille saapumisen yhteydessä. Leiri on Lahden ja naapuriseurojen ohjaajille ja valmentajille maksuton.

Ilmoittautumiset etukäteen tällä lomakkeella viimeistään perjantaina 22.4.2016.

Ruokailumahdollisuus Cafe Charlotassa Anttilan talossa. Lounas 9 euroa, keittolounas 6 euroa. Jokainen maksaa lounaansa itse. Ruokailuun voidaan siirtyä yhdessä harjoitusten välissä.

Leirin ohjelma:

Lauantai 23.4.2016
9:30 - 10:00 Leirille saapuminen
10:00 - 11:30 Yhteistreeni juniorit ja aikuiset kuntoilijat
13:00 - 14:30 Yhteistreeni juniorit ja aikuiset kuntoilijat
14:30 - 15:30 Kuntoilijat

Sunnuntai 24.4.2016
Paikka: Gentain sali, Vesijärvenkatu 19, sisäpihalla 2. kerros (Anttilan tavaratalon takana)10:00 - 11:30 Yhteistreeni juniorit ja aikuiset kuntoilijat

Huomioikaa, että tästä leiristä saa passiin leirimerkinnän. Voimassaolevien graduointisääntöjen mukaan oranssin vyön vaatimuksena on yksi leiripäivä, vihreän vyön vaatimuksena kaksi leiriä/kilpailua ja sinisen vyön vaatimuksena neljä leiriä/kilpailua.

Leirillä ei ole yöpymismahdollisuutta. Lisätietoja leiristä sanna.pyykonen@gmail.com tai p. 0407054221