Sovelletun syysretki Hakamaalle

24.9.2016

Pikku Lordi viihdytti sadonkorjuujuhlan yleisöä.

Ryhmä seuran sovelletun judon judokoita ohjaajineen matkasi lauantaina Nastolan Hakamaan tilalle sadonkorjuujuhlille.

Kamppailuareenan pihalta lähdettiin kahdella autolla ja kahdeksan hengen voimin kohti Kumiantietä ja Hakamaata. Retkeläiset olivat  Hannu Outakivi, Maria Hölttä, Ilkka Valtasaari, Petri Kuusisto, Roman Isupov, Tommi Joki, Esa Hirvonen ja Sonja Salakka. Peltsi saatiin vielä matkaan mukaan Nastolan ABC:ltä.

Useimmille Hakamseuran sovaan tila oli täysin tuntematon paikka, joten tutkittavaa riitti. Kiertelyn jälkeen syötiin maistuva kurpitsakeitto ja päälle kahvit. Lähes kolmen tunnin vierailun lopulla kuunnltiin Hakamaan oman bändin, Pikku Lordin soittoa. Sikäli mielenkiintoinen ja hyvin musisoiva bändi, että sen rungon muodostavat seuran sovelletun judokat Tuomas, Toni, Jaakko ja Joonas.