Lahden judoseuran vyökoe 6.12.2016

22.11.2016

Lahden Judoseuran syyskauden vyökoe järjestetään Kamppailuareenalla tiistaina 6.12.2016 klo 10:00.

Vyökokeeseen ilmoittaudutaan oheisen linkin takaa löytyvällä lomakkeella.

Syksyn vyökokeessa suorittavat keltaisen vyön aikuisten peruskurssilaiset ja ne juniorit jotka ovat aloittaneet judon viime kevätkaudella. Syksyllä aloittaneet lasten peruskurssilaiset suorittavat keltaisen vyön keväällä.

Vyökokeessa voi suorittaa myös oranssin, vihreän, sinisen tai ruskean vyön kokeen. Kaikista ylempien vöiden vyösuorituksista tulee keskustella ennnen vyökokeeseen hakemista oman ohjaajan kanssa.

Vyökokeeseen haetaan viimeistään 30.11.2016. Tämän jälkeen seuran ohjaajat ja pääopettaja Seppo Aaltonen käsittelevät vyökoehakemukset ja ilmoitus vyökokeeseen hyväksymisestä ja ohjeet graduointimaksuun tulevat hakemuslomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiin 1.12.2016. Vyökokeeseen hyväksytyt julkaistaan myös seuran nettisivuilla.

Vyökokeen hinta (graduointimaksu) on 28 euroa. Keltaisen vyön kokelaiden osalta vyökoemaksu, keltainen vyö ja passi sisältyvät peruskurssin hintaan. Ylemmillä vöillä (oranssi, vihreä, sininen, ruskea) hinta ei sisällä vyötä eli jokainen vyökokeeseen tuleva hankkii vyön itse. Maksuohjeet tulevat sähköpostilla vyökokeeseen hyväksynnän jälkeen.

Vyökoetilaisuus alkaa klo 10. Kamppailuareenan ovet avataan klo 9:30. Tule ajoissa paikalle. Vyökokeeseen tullaan puhdas valkoinen judopuku päällä. Maksukuitti ja judopassi on oltava mukana.

Jos kysyttävää, kysy lisää omalta ohjaajaltasi tai Sannalta sanna.pyykonen@gmail.com, puh. 0407054221.

Voimassaolevat vyökoesäännöt löydät täältä.