Kesätyötä ohjaajalle

22.3.2017

Vierumäen leiritulilla kesällä 2016 lapset saivat tutustua kamppailuun Jassun ja Miskan johdolla.

Lahden Judoseura hakee täysi-ikäistä ohjaajaa kesäkuuksi 2017 lasten liikuntaleirien ja judotapahtumien järjestämiseen ja ohjaamiseen.

Tehtävät:
Ohjaajan tehtäviin kuuluu osallistuminen Vierumäen leiritulet –leiritapahtumaan (5.-8.6.2017) judon esittelytuntien ohjaajana, Lahden judoseuran liikuntaleirien (päiväleirit) ohjaaminen sekä seuran omien harrastajien oheisharjoitusten ohjaaminen.

Edellytykset: Edellytämme hakijalta 18 vuoden ikää, koska hänen tulee toimia itsenäisesti lapsiryhmien ohjaajana. Hakijan tulee kuitenkin olla enintään 29-vuotias. Palkkaukseen saadaan tukea hankkeesta, joka tuon yläikärajan asettaa. Edellytyksenä on myös judo-osaaminen ja kokemus lasten (7-15 vuotta) ohjaamisesta.

Työsuhteen kesto: 5.-30.6.2017
Työaika 25 tuntia/viikko
Palkka: 1000 euroa/kk

Palkkaukseen saadaan tukea PHLU:n (Päijät-Hämeen liikunta ja Urheilu ry) Startti Duuniin hankkeesta.
Vapaamuotoiset hakemukset sähköpostitse 31.3.2017 mennessä seuran puheenjohtajalle osoitteeseen sanna.pyykonen@gmail.com otsikolla Ohjaaja/Lahden Judoseura.
Tiedustelut mielellään sähköpostitse sanna.pyykonen@gmail.com tai puhelimitse 040-7054221.