Lahden porukalla Summer Judo Rocks judoleirille 10.-14.7.2017 - ilmoittaudu täältä

6.4.2017

Suosittu Orimattilan Judoseuran Summer Judo Rocks -judoleiri Artjärvellä täyttyy nopeasti. Siksi Lahden judoseura on varannut meidän seuran judokoille kymmenen paikkaa tuonne leirille.

Jokainen osallistuja maksaa leirin itse. Seura järjestää mukaan leirille meidän junnuille oman valvojan. Seuran kilpailija, mustavöinen Jasmine Aho, joka ohjaa lasten peruskurssia, lähtee leirille valvojaksi huolehtimaan, että junnut muistavat mennä treeneihin, käydä suihkussa ja menevät ajoissa nukkumaan. Niin ja käydä syömässä...

Leiri alkaa maanantaina 10.7.2017 klo.10:00 ja päättyy perjantaina 14.7.2017 klo. 14:00 mennessä. Kaikki leirille tulevat majoitetaan sisätiloihin luokkahuonemajoituksiin ja ruokitaan todella maittavalla kotiruoalla omasta keittiöstä, sekä harjoitusten ohessa järjestetään kaikkea muuta urheilullista ohjelmaa mm. kuntosali, jalkapalloa yms.

Lahden judoseuran judokat ilmoittautuvat tästä linkistä.
Lisää tietoa leiristä löytyy täältä.

Leirimaksu on:  195 euroa ja sisältää

• leiri T-paidan SJR-2017
  • Harjoitusryhmiä kiertävät valmentamassa kansainväliset valmentajat
  • Päivittäin vähintään kaksi judoharjoitusta joka ryhmälle yli 600m2 tatamilla
  • Maukkaan aamiaisen, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan  joka päivä
  • Nonstop randori, JudoBic ja todella suosittu Kahjot Judokat -rata ja kilpailuja !
  • Erikoisohjelmaa - yllätysohjelmaa - kilpailuja koko viikon
  • Oheisohjelmaa kuten: Tanssia, bailatinoa, bodyfixiä, jalkapalloa, melontaa
  • Kuntosali, uintia, saunomista, pelejä, leikkejä, pallopelejä sekä runsaasti kavereita