Vyökoe Kamppailuareenalla sunnuntaina 14.5.2017 klo 11

7.4.2017

2017 vyökoevaatimukset

Lahden Judoseuran syyskauden vyökoe järjestetään Kamppailuareenalla sunnuntaina 14.5.2017 klo 11:00.

Kevään vyökokeessa suorittavat keltaisen vyön lasten syksyllä aloittanut peruskurssi ja aikuisten peruskurssilaiset jotka aloittivan tammikuussa. Näiden ryhmien ei tarvitse ilmoittautua vyökokeeseen eikä suorittaa maksua, vaan tulla vain paikalle. Vyökoemaksu, keltainen vyö ja judopassi kuuluvat peruskurssilaisten osalta peruskurssin hintaan.

Vyökokeessa voi suorittaa myös oranssin, vihreän, sinisen tai ruskean vyön kokeen. Näiden vöiden vyösuorituksista tulee keskustella ennnen vyökokeeseen hakemista oman ohjaajan kanssa.

Vyökokeeseen haetaan viimeistään 30.4.2017. Tämän jälkeen seuran ohjaajat ja pääopettaja Seppo Aaltonen käsittelevät vyökoehakemukset ja ilmoitus vyökokeeseen hyväksymisestä tulevat hakemuslomakkeessa ilmoitettuun sähköpostiin 5.5.2017 mennessä. Vyökokeeseen hyväksytyt julkaistaan myös seuran nettisivuilla.

Vyökokeen hinta (graduointimaksu) on 28 euroa. Keltaisen vyön kokelaiden osalta vyökoemaksu, keltainen vyö ja passi sisältyvät peruskurssin hintaan. Ylemmillä vöillä (oranssi, vihreä, sininen, ruskea) hinta ei sisällä vyötä eli jokainen vyökokeeseen tuleva hankkii vyön itse. Lasku graduoinnista muodostuu ilmoittautumisen yhteydessä. Maksa maksu kuitenkin vasta vyökokeeseen hyväksynnän jälkeen.

Ilmoittautuminen vyökokeeseen täällä: https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/judo/event.php?id=6134

Vyökoetilaisuus alkaa klo 11. Kamppailuareenan ovet avataan klo 10:30. Tule ajoissa paikalle. Vyökokeeseen tullaan puhdas valkoinen judopuku päällä. Maksukuitti ja judopassi on oltava mukana.

Voimassaolevat graduointisäännöt löytyvät täältä: https://www.judoliitto.fi/site/assets/files/7049/graduointisaannot_1_1_2017_alkaen.pdf ja tämän uutisen yhteydessä kuvana tiivistelmätaulukko vähimmäisvaatimuksista.

Jos kysyttävää, kysy lisää omalta ohjaajaltasi tai Sannalta sanna.pyykonen@gmail.com, puh. 0407054221.