KEVÄT 2018 NUORET YLEMMÄT VYÖT

21.12.2017

Hyvä ryhmän judoka ja arvoisat huoltojoukot!

Kiitokset kaikille kuluneesta kaudesta. Kasvua ja kehitystä on tullut kaikille isoina harppauksina, mikä näkyy kutistuneina judopukuina ja osaamisena tatamilla. Kilpailumenestys on ollut todella hyvää. Harmiksemme muutama ryhmämme judoka lopetteli judon syksyllä, mutta ydinryhmä on harjoitellut todella ahkerasti.

Joulun välipäivien harjoitusmahdollisuuksista tiedotetaan seuran nettisivuilla. Nauttikaa lomasta ja liikkukaa suksilla ja luistimilla mahdollisimman paljon. Hyvällä peruskunnolla luodaan pohja kovalle judoharjoittelulle.

Vuoden alun ensimmäiset harjoitukset ovat Pajulahdessa ti 2.1.2018. Huom. uusi aika 17.45.-19.45. Harjoitus on erinomainen lisätreeni ryhmän kilpailijoille. Tatamilla on myös isompia kilpailijoita ja oppia tarttuu huippuvalmentajien johdolla.

Omat Harjoitukset jatkuvat syksyn aikataulun mukaisesti 3.1.2018 klo 17.00. Sepon treenit 5.1 ja 7.1 jne.

Kevään teema on perustekniikan lisäksi renraku-wazan perusteet, eli yhdistellään tuttuja heittoja heittosarjoiksi (kombinaatiot) Lisäksi opettelemme uusia vastatekniikoita tuttuihin heittoihin. Tavoitteena on löytää kaikille muutama lempitekniikka eri heittosuuntiin ja mattotilanteisiin. Seuraamme kehitystänne kilpailuissa ja havainnot osaamistarpeista pyritään siirtämään ryhmämme harjoituksiin. Pyrimme hyödyntämään lisäksi seuran huippukilpailijoiden ja muiden valmentajien osaamista myös ryhmämme opetuksessa.

Kevään päätapahtumat:

Kougensai Shiai 13.1.2018 Hyvinkää (Kaikki mukaan)

Samurai Cup I  21.1.2018 Nummela

Jyväskylä Shiai 3.2.2018

Hämeenlinna Shiai 14.4.2018

Joukkue-Wekara 27.5.2018 (Joukkue nimetään keväällä)

Seuran nettisivuilta löytyy ilmoittautumislinkit näihin seuran maksamiin kilpailuihin. Näissä kilpailuissa on seuran valmentajia mukana ohjaamassa kilpailijoita.

Omat Salikisat toteutetaan ennen joukkue-Wekaraa lauantaina 12.5.

Mahdolliset vyökokeet järjestetään toukokuussa ennen päättäjäisiä, jotka toteutetaan perinteisesti kesän kynnyksellä. Natsakokeita toteutetaan kehityksen mukaisesti harjoitusten aikana.

Hyvää Joulua ja onnellista Uutta Vuotta 2018

T: Mika, Jorma, Markus ja Miska