Aikuisten peruskurssi alkaa tiistaina 9.1.2018 klo 18:00

5.1.2018

Aikuisten peruskurssi alkaa tiistaina 9.1.2018 Kamppailuareenalla, osoitteessa Suurmäenkatu 4.

Aikuisten peruskurssilla harjoitellaan judon perustaitoja ukemeita, heittoja ja sidontoja. Kunto kohoaa ja hiki tulee takuuvarmasti. Peruskurssin harjoitukset tiistaisin klo 18-19 ja sunnuntaisin klo 16-17.

Peruskurssi päättyy toukokuussa keltaisen vyön vyökokeeseen. Kurssille ilmoittaudutaan paikan päällä ohjaajille (Hanna, Ilkka ja Peltsi)

Kysyttävää? Soita Hannalle p. 040-5431276

Hinnat ja maksut

Kurssimaksu maksetaan viimeistään kahden kokeilukerran jälkeen suomisport.fi -palvelussa. Valitse rekisteröitymisen jälkeen valinta "Liity jäseneksi seuraan", hae Lahden Judoseura.

Aikuisten peruskurssin hinta on 250 euroa sisältäen harjoitukset, puvun, vyökoemaksun ja judopassin, keltaisen vyön sekä seuran jäsenyyden ja judoliiton tapaturmavakuutuksen 31.8.2017 saakka. Valitse jäsenyystyyppi "AIkuisten peruskurssi 1.1.2018 alkaen sisältäen jäsenyyden ja puvun".

Jos sinulla on jo oma puku, on kurssin hinta 220 euroa ja silloin jäsenyystyypiksi valitaan "Aikuisten peruskurssi 1.1.2018 alkaen sisältäen jäsenyyden ilman pukua"

Jos sinulla on ollut taukoa judosta ja palaat lajin pariin ja sinulla on vähintään keltainen vyö suoritettuna, voit tulla mukaan harjoittelemaan aikuisten peruskurssille. Silloin valitset jäsenyystyypin "Aikuisten jäsenmaksu ja harjoittelumaksu 1.1.2018 uudet jäsenet" ja maksusi on 200 euroa.

Jos harrastat jotain toista kamppailulajia ja haluat judon oheislajiksi ja sinulla on kamppailulajit kattava vakuutus toisen lajin kautta, voi judoa harrastaa kerran viikossa aikuisten peruskurssilla kakkoslajina. Tällöin maksu on 100 euroa keväältä. Tämä maksu ei sisällä vakuutusta eikä näin harrastamalla ole mahdollisuutta osallistua vyökokeeseen tai osallistua judoliiton tapahtumiin. Tällöin valitset jäsenyystyypin "Judo kakkoslajina aikuiset, kevätkausi 2018".