Judoliiton lisenssi ostettavissa nyt SuomiSport-palvelussa, seuramaksut avataan piakkoin

27.8.2023

Suomen Judoliiton lisenssit on ostettavissa tuttuun tapaan Suomisport-palvelussa, josta löytyy liittolisenssi sekä erikseen ostettava lisäturvavakuutus halukkaille. Liiton lisenssit sisältävät liiton palvelut ja siihen liittyvät vakuutukset OP-Pohjolalta. Huomioithan, että viime kauden lisenssi tulee päivittää mahdollisimman pian.

Uusi lisenssikausi on 1.8.2023 - 31.7.2024.

Judoliiton lisenssistä voit lukea lisää osoitteessa https://judo.fi/judoliitto/suomisport/

HUOM. Lahden Judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksut avataan portaittain Suomi Sportiin. Kun olet maksanut liiton lisenssin, seurakäyttäjän on mahdollista siirtää sinut oikeaan jäsenyysluokkaan ja ryhmään, jonka jälkeen saamme avattua maksut.

Ohjeet löytyvät: Jäsenmaksu-ohje: jatkavat judokat

Lähetämme ohjeet maksuihin liittyen jäsenistölle myös sähköpostitse lähiaikoina.

OHJE JUDOLIITON LISENSSIN MAKSAMISEEN SUOMISPORT-PALVELUSSA:

• Mene osoitteeseen suomisport.fi .
  • Anna sivulla olevaan kirjautumiskenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tähän numeroon/sähköpostiosoitteeseen saat kirjautumiskoodin.
  • Tarkista, että omat /huollettavasi yhteystiedot ovat ajan tasalla.
  • Klikkaa sivun valikosta Ostamaan
  • Valitse: Lisenssin/pelipassin tai vakuutuksellisen lisenssin/pelipassin
  • Valitse: Itselleni tai Lapselleni
  • Valitse lajiksi judo (Suomen Judoliitto)
  • Valitse maksuvaihtoehto (sisältää vakuutuksen)
  • Valitse seura: Lahden Judoseura
  • Valitse: En tarvitse vakuutusta (Lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen)
  • Tarkista tiedot (Huomioi, että vaikka yläreunassa näyttää, että ”Ei vakuutusta”, judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siitä huolimatta aina vakuutus)
  • Maksa (mm. verkkopankki, MobilePay, luottokortti)
  • Vakuutuksesi astuu voimaan seuraavana päivänä

Syksyllä alkavien uusien ryhmien osalta ohjeistamme maksuasioista myöhemmin.