Salikisat

Seuraavat salikisat: tulossa

Salikisat ovat pienimuotoiset harjoituskilpailut, jotka sopivat kaikille kilpailemisesta kiinnostuneille. Sarjat jaetaan ikä, paino ja taitotaso huomioiden, eli kisat sopivat erittäin hyvin ensimmäisiksi kisoiksi mutta myös kokeneemmille kisailijoille. Kaikki valkovöisestä siniseen vyöhön ovat tervetulleita, ja sarjoja rakennellaan kaikille jotka kokevat itsensä juniori-ikäisiksi eli ainakin parikymppiseen asti. Jos saadaan tarpeeksi pappoja paikalle niin voidaanhan sitä pappasarjakin järjestää.

Salikiisoissa on myös Lahden judoseuran buffetti josta voi ostaa kahvia, mehua ja pientä purtavaa. Buffetin tuotto menee Lahden judoseuran junioreiden toiminnan tukemiseen, mm. kisojen palkintojen hankintaan sekä junioreiden kisamaksuihin.

Kisojen järjestäjinä toimivat Lahden judoseuran juniorit yhdessä vanhempiensa ja valmentajiensa kanssa. Salikisat ovat harjoituskilpailut, joissa ei kerätä osallistumismaksuja eikä noudateta totuttua tapaa jakaa kilpailijoita pelkästää ikä- ja painoluokittain sarjoihin, vaan otetaan huomioon myös kuinka paljon juniori on aiemmin kilpaillut. Mitaleita kuitenkin jaetaan kuten oikeissakin kisoissa!

Katso seuraavien salikisojen ajankohta Tapahtumakalenterista.