Ajankohtaista

Saamme seuraamme vierailevaksi judo-opettajaksi huhtikuussa 2016 seuran leirille Esa Kakon Sodankylästä. Esa tulee vetämään leiriviikonlopun seuran junioreille ja kuntoilijoille.
Kevätkokoukseen ovat tervetulleita niin seuran jäsenet kuin heidän huoltajansakin. Ei siis tarvitse olla seuran jäsen osallistuakseen kokoukseen. Tervetuloa läpikäymään sääntömääräiset asiat ja keskustelemaan loppukevään, kesän sekä syksyn suunnitelmista.
Tatami tömisi tänään Kamppailuareenalla salikisoissa. Kisoihin saatiin runsas määrä kisojen ensikertalaisia kun syksyllä peruskurssilla aloittaneita judokoitakin oli uskaltautunut ensimmäiseen judokisaansa. Ihania kisatunnelmia voit katsella valokuvista Facebookissa.
Treenikassitilaus (14.2.2016)
RSS ATOM