Ajankohtaista

Kevätkokoukseen ovat tervetulleita niin seuran jäsenet kuin heidän huoltajansakin. Ei siis tarvitse olla seuran jäsen osallistuakseen kokoukseen. Tervetuloa läpikäymään sääntömääräiset asiat ja keskustelemaan loppukevään, kesän sekä syksyn suunnitelmista.
Tatami tömisi tänään Kamppailuareenalla salikisoissa. Kisoihin saatiin runsas määrä kisojen ensikertalaisia kun syksyllä peruskurssilla aloittaneita judokoitakin oli uskaltautunut ensimmäiseen judokisaansa. Ihania kisatunnelmia voit katsella valokuvista Facebookissa.
Treenikassitilaus (14.2.2016)
Lahden Judoseuran sovelletun judon kilpailijat saivat kuusi mitalia lauantaina 23.1. Pajulahdessa pidetystä judokisasta. Saaliina oli yksi kulta, kolme hopeata ja kaksi pronssia.
RSS ATOM