Jäsenmaksuohje: Perhejudo

Jäsenmaksuohje: Perhejudo-ryhmä

Tämä ohje koskee Lahden judoseuran perhejudo-ryhmää, jossa harjoittelee alle 7-vuotias lapsi sekä aikuinen. Lapsen tulee liittyä Suomi Sportissa sekä Suomen Judoliiton että Lahden Judoseuran jäseneksi. Aikuisen osalta suositellaan myös jäsenyyttä, koska se sisältää mm. tapaturmavakuutuksen. Otathan huomioon, että yleisimmät vakuutusyhtiöiden tapaturmavakuutukset rajaavat kamppailu-urheilulajit pois vakuutuksesta.

Suomen Judoliitto ja sen myötä sen jäsenseurat käyttävät jäsenyyksien ja maksujen hallinnoinnissa Suomi Sport-palvelua. Judoliiton ja seurojen jäsenyydet maksetaan nyt pääsääntöisesti verkossa.

Jäsenen tulee itse ostaa Suomen Judoliiton lisenssimaksu Suomi Sportissa (Vaihe 2). Näin saat Judoliiton jäsenyyden voimaan. Jäsenyys sisältää judoliiton tapaturmavakuutuksen, mahdollinen lisävakuutus on vapaaehtoinen.

Jäsenen tulee lisäksi tehdä kutsulinkin kautta pyyntö liittyä Lahden judoseuran jäseneksi (Vaihe 3).

Jäseneksi liittymisen jälkeen tulee vielä liittyä harjoitusryhmän jäseneksi. Jäsen- ja harjoittelumaksut ovat maksettavissa ryhmien puolella (Vaihe 4).

Kaikkien seuran jäsenten tulee liittyä omaan ryhmäänsä, jotta mahdollinen ryhmäkohtainen tiedotus saadaan toimimaan.

Ohje on kauden 1.8.2023-31.7.2024 kolmivaiheiseen Suomen Judoliiton sekä Lahden Judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksujen maksamiseen Suomi Sport-palvelun kautta:

VAIHE 1: Rekisteröityminen Suomi Sport-palveluun

Huom. Jos sinulla ja lapsellasi on jo olemassa Suomi Sport-tili -> Siirry suoraan vaiheeseen 2.

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja klikkaa Kirjaudu.

2. Luodaksesi uuden profiilin, anna sähköpostiosoitteesi, johon sinulle lähetetään linkki profiilin luomista varten. Alaikäisen lapsen huoltaja: Käytä omaa yhteystietoasi!

3. Klikkaamalla sähköpostiisi saapunutta linkkiä, voit jatkaa profiilin luomista.

4. Lisää loput tilin luomiseen tarvittavat tietosi ja klikkaa Luo tili.

5. Kun profiili on luotu onnistuneesti, näet omat tietosi.

6. Kun ostat jäsenyyttä huollettavalle lapsellesi, sinun täytyy lisätä lapsen tiedot klikkaamalla profiilistasi kohtaa Lisää lapsi.

7. Voit lisätä lapsen tietoihin lapsen oman puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen, mikäli hänellä sellaiset on. Jos ei ole, jätä kohdat tyhjiksi.

VAIHE 2: Suomen Judoliiton jäsenyys ja sen maksaminen (Suomi Sport: Lisenssit)

• Mene osoitteeseen suomisport.fi
  • Anna sivulla olevaan kirjautumiskenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tähän numeroon/sähköpostiosoitteeseen saat kirjautumiskoodin.
  • Tarkista, että omat /huollettavasi yhteystiedot ovat ajan tasalla.
  • Klikkaa sivun valikosta Ostamaan
  • Valitse: Lisenssin/pelipassin tai vakuutuksellisen lisenssin/pelipassin
  • Valitse: Itselleni tai Lapselleni
  • Valitse lajiksi judo (Suomen Judoliitto)
  • Valitse maksuvaihtoehto (sisältää vakuutuksen):

Alle 7-vuotiaiden liiton jäsenmaksu 35€ /puoli vuotta TAI 55€ /vuosi

Yli 18-vuotiaiden liiton jäsenmaksu 65€ /puoli vuotta TAI 120€ /vuosi

• Valitse seura: Lahden Judoseura
  • Valitse: En tarvitse vakuutusta (Lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen)
  • Tarkista tiedot (Huomioi, että vaikka yläreunassa näyttää, että ”Ei vakuutusta”, judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siitä huolimatta aina vakuutus)
  • Maksa (mm. verkkopankki, MobilePay, luottokortti, lasku, osamaksulasku)

Vakuutuksesi astuu voimaan heti seuraavana päivänä.

VAIHE 3: Lahden Judoseuran jäsenyys (Suomi Sport: Jäsenyydet)

Liittyminen Lahden Judoseuran jäseneksi jäsenluokkaan: Seurajäsenyys 2023-2024.

Lahden Judoseura ei voi lisätä ketään uutta jäsentä jäseneksi. Jäsenen tulee aina ensimmäisellä kerralla hakea seuran jäsenyyttä, joka voidaan hyväksyä seurakäyttäjän toimesta.

Linkki liittymispyynnön lähettämiseen:

VAIHE 4: Seurajäsenyyden sekä harjoitusmaksun maksaminen (Suomi Sport: Ryhmät)

Liity ryhmään erillisen kutsulinkin kautta, joka lähetetään sinulle myös sähköpostitse. Kun olet ryhmän jäsen, sinulle avautuu ryhmäkohtainen maksuvaihtoehto.

Perhejudo-ryhmä:

Kun kaikki vaiheet ovat kunnossa Suomi Sportissa näyy seuraavat:

Lisenssit:         Liittolisenssi 2023-2024

Jäsenyydet:     Seurajäsenyys 2023-2024

Ryhmät:           oma harjoitusryhmäsi (Perhejudo, kausi 2023-2024)

Maksut:           Avoimet

Jos sinulla herää kysymyksiä liittyen Suomi Sportin käyttöön tai maksujen maksamiseen, olethan yhteydessä

Jenni Marjanen p.0503516284 / marjanen.jenni@gmail.com

PDF-tiedostoJäsenmaksuohje_perhejudo.pdf (201 kB)
Lataa tästä tulostettava versio.