Ajankohtaista

Jeremias Kuivalainen vetäisi maanantai-iltana tyylikkäästi läpi ruskean (1kyu) vyön kokeensa. Hyvää suoritusta turvasi taidokkasti ukena Markus Pyykkö.
28 uutta vyöarvoa (21.5.2016)
Lahden Judoseuran lauantaiset graduoinnit tuottivat 28 uutta vyöarvoa seruran hienoon judokajoukkoon. Yksi ruskean vyön koe jäi suorittamatta, kun Jeremiaksen uke, Pyykön Markus oli "paennut" PM-kisatatamille Norjaan. Lisäksi yksi aikuisten oranssin vyö koe jäi vamman takia tuonnemmaksi. Näin kevään vyökokelaita kertyy kaikkiaan 30.
Lahden Judoseuran sovellettun judokat saavuttivat Oulun SM-kisoissa kolme hopeaa ja yhden pronssin. Positiivisin yllätys oli kahden ensikertalaisen, Sonja Salakan ja Essi Metsäsen menestys elämänsä ensimmäisissä judokisoissa. Sonja otti sarjassaan hopeaa ja Essi pronssia.
Saamme seuraamme vierailevaksi judo-opettajaksi huhtikuussa 2016 seuran leirille Esa Kakon Sodankylästä. Esa tulee vetämään leiriviikonlopun seuran junioreille ja kuntoilijoille.
RSS ATOM