Aikuisten ja nuorten peruskurssi

Tule mukaan harjoittelemaan judoa - aloita aikuisten peruskurssilla!

Ilmoittautuminen kevätkaudelle 2024 on avoinna, mukaan mahtuu vielä!

Harjoitusajat kevätkaudella 2024: maanantaisin ja torstaisin klo 16.30-18.00, alkaen ma 15.1.2024.

Aikuisten ja nuorten (13-vuotta täyttäneet) peruskurssin aikana käydään läpi judon perusteita ja sitä mitä judo oikeasti on. Tarkoituksena on luoda hyvää pohjaa mahdolliselle harjoittelulle, fyysisen kunnon parantaminen ja tietekin hyvän ryhmähengen luominen.

Peruskurssin ensimmäisiä aiheita ovat judosalilla käyttäytyminen ja se mitä judo pääpiirteittäin pitää sisällään. Kurssin aikana keskitytään erilaisten heittotekniikoiden harjoitteluun ja erityisesti siihen miten heitoista tullaan turvallisesti alas, myös matossa tehtävät sidonnat kuuluu peruskurssin harjoitteluun.

Kurssin päättää vyökoe toukokuussa, jossa kurssilaisten tavoite on suorittaa keltaisen vyöarvo (5.kyu).

Peruskurssin harjoitukset ovat samaan aikaan samalla tatamilla seuran yleisen harjoitusryhmän kanssa, joten peruskurssilta voi sujuvasti siirtyä taitojen karttuessa ohjaajien/valmentajien suosituksesta mukaan yleisen ryhmän harjoituksiin.

Aikuisten ja nuorten peruskurssin hinta: 190€ /kausi

Hinta sisältää:
- harjoitukset ja opetuksen (peruskurssi kevät 2024, sekä kesäharjoitukset 31.7. asti)
- judopuvun ja valkoisen vyön
- judopassin
- vyökoemaksun
- keltaisen vyön
- judoliiton jäsenmaksun sekä Lahden judoseuran jäsenmaksun ja harjoittelumaksun.
- tapaturmavakuutuksen

Vastuuohjaajana toimii Janne Marjanen, 3.kyu. Tiedustelut seuran puheenjohtaja Jenni Marjaselta: marjanen.jenni@gmail.com

Ilmoittautuminen

Jenni Marjanen: marjanen.jenni@gmail.com

Lisää tietoa judosta ja sen harjoittelusta, sekä vakuutuksen tuoteselosteen löydät Suomen Judoliiton sivuilta osoitteesta judo.fi .