Ajankohtaista

Nyt osataan sitten entistä paremmin kamishihogatame ja kouchigari, kun Kakon Esa kävi lauantaina näyttämässä kädestä pitäen omat ja toimivat versionsa.
Lahden Judoseura oli Liikuntakeskus Pajulahden kanssa järjestämässä Pajulahden Judoleiriä 28.-31.7.2014.
Jo perinteeksi muodostunut Budapestin peruskuntoleiri järjestettiin viime viikolla. Lahden Judoseuran porukka vietti viikon Unkarissa. Lipposen Henkan johdolla Unkarissa treenasivat juhannuksen yli Casper Kettunen, Jeremias Kuivalainen, Zico Aziz, Heikki Mäkelä (Heinola), Noora Nykänen (Hollola) ja Elviira Kujansuu (Pori).
Jo perinteeksi muodostunut Budapestin peruskuntoleiri on käynnissä. Lahden Judoseuran porukka lähti viime sunnuntaina Unkariin kovan treenin toivossa.
Sanna Pyykönen on valittu Lahden Judoseuran uudeksi puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseneksi. Sannan valinta tehtiin seuran ylimääräisessä kokouksessa sunnuntaina 15. kesäkuuta 2014.
RSS ATOM