Perhejudo

Kevätkaudella 2024 sunnuntaisin harjoittelee perhejudoryhmä, jossa harjoittelevat perheen aikuinen yhdessä 5-6-vuotiaan lapsen kanssa. Mukaan mahtuu!

Perhejudoryhmässä harjoitellaan yhdessä, jolloin 5-6-vuotias lapsi pääsee tutustumaan lajiin yhdessä oman aikuisen kanssa. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa yhden aikuisen tiedot, mutta kauden aikana harjoitukseen on mahdollista osallistua myös joku muu perheen aikuinen.

Ryhmän harjoitusaika kevätkaudella 2024 on sunnuntaisin klo 14.30-15.15. Harjoituksen kesto 45 min.

Harjoitusten ohjaajana toimii Olli Ojala, 1.dan

Perhejudokausi on jaettu syys- ja kevätkauteen. Perhejudo-ryhmässä lapsen kanssa voi käydä harjoituksissa myös vaihtuva aikuinen. Jäsen- ja harjoittelumaksu vain lapselta.

Syyskausi syyskuusta joulukuun loppuun 150 euroa
Kevätkausi tammikuusta toukokuuhun 150 euroa.

Hinta sisältää muksun osalta:
- harjoitukset ja opetuksen
- judopuvun
- tapaturmavakuutuksen
- judoliiton jäsenmaksun sekä Lahden judoseuran jäsenmaksun ja harjoittelumaksun.

Koska jäsen- ja harjoittelumaksu veloitetaan vain lapselta, maksu ei sisällä mukana olevalle aikuiselle judopukua tai vakuutusta. Nämä on kuitenkin mahdollista pyydettäessä hankkia seuran kautta lisämaksusta.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot

Olli Ojala: olpojala@gmail.com